fbq('track', 'ViewContent');

Instagram llança la seva televisió (IGTV)

Des d’ahir, Instagram ofereix una nova aplicació integrada que permet crear el teu propi canal de vídeo superant, amb escreix, la limitació de temps de gravació, que fins ara era d’un minut, i que a partir d’ara serà d’una hora per seqüència.

Després de la seva absorció per part de Facebook, la popular xarxa social de fotografia va desenvolupar les ‘Stories’ per tal de menjar-se una bona part del pastís que fins llavors era exclusiu de Snapchat. Ara, amb el desenvolupament d’aquesta mena de canal de televisió i vídeos, Instagram (i Facebook) volen fer el mateix amb un altre dels seus grans competidors: YouTube (Google). D’aquesta manera, i amb els darrers canvis introduïts, Instagram dóna un salt important en l’objectiu marcat de consolidar-se con un canal de contingut addicional.

Els vídeos de la nova televisió d’Instagram només es podran gravar en vertical, en una aposta decidida cap a aquest format de vídeo. El mateix passa amb Facebook, que si enregistres en horitzontal et surt un marc sombrejat que et mostra el vídeo en vertical. Per ara, els que ofereixen la possibilitat de gravar en horitzontal segueixen sent YouTube (Google) i Periscope (Twitter) en les seves retransmissions en ‘streaming’.

Instagram, amb aquesta nova aplicació, permet crear vídeos a través d’IGTV i pujar les creacions des de la mateixa aplicació o a través de la web. Quan obriu la nova aplicació IGTV veureu que els vídeos comencen a reproduir-se automàticament, sense necessitat de buscar per a començar a veure contingut de creadors que ja segueixes a Instagram. A més, la plataforma inclou diferents pestanyes com “Per a tu”, “Seguint”, “Popular” i “Seguir veient”, que t’apareixen a la part inferior de l’aplicació, i que pots anar seleccionant fent lliscar el dit.

Leave a Reply

Your email address will not be published.